Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 30, 2017

Οι δηλώσεις της μητέρας της Κολιδά μετά το τροχαίο στο Survivor: «Χτύπησε και γυρνάει εσπευσμένα στην Ελλάδα…» (Βίντεο)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 Οι δηλώσεις της μητέρας της Κολιδά μετά το τροχαίο στο Survivor: «Χτύπησε και γυρνάει εσπευσμένα στην Ελλάδα…» (Βίντεο)



Όπως σας αποκάλυψε το youweekly.gr τις τελευταίες ώρες συνέβη ένα τραγικό περιστατικό στον Άγιο Δομίνικο με πρωταγωνιστές την Ειρήνη Κολιδά και τον Μάριο Πρίαμο! Κατά την μεταφορά τους στο συμβούλιο του νησιού έπεσαν θύματα τροχαίου με αποτέλεσμα η Ειρήνη Κολίδα να σπάσει τα πλευρά της και ο Μάριος Πρίαμος να χτυπήσει τον αυχένα του…
Το Youweekly.gr επικοινώνησε με την μητέρα της Ειρήνης, την κ.Ευαγγελία η οποία μας επιβεβαίωσε την είδηση και η ίδια συγκλονισμένη μας περιέγραψε πως της ανακοινώθηκε η είδηση από τον ΣΚΑΙ!

«Ναι, το έμαθα! Δεν ξέρω τι να πω… Με πήραν και μου είπαν ότι έπαθε τροχαίο. Δεν μου είπαν τι ακριβώς έχει πάθει αλλά ότι είναι καλά. Από τον ΣΚΑΙ μου είπαν ότι είναι ατύχημα. Δεν της έχω μιλήσει καθόλου… Το σίγουρο είναι ότι την γυρίζουν Ελλάδα! Οπότε την περιμένω να μου τα πει από κοντά!» – Δείτε όσα αποκάλυψε στο βίντεο που ακολουθεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου