Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 25, 2016

Για όποιον του έκοψαν το ρεύμα



Από δική μου εμπειρία: όποιος απευθυνθεί στην ΔΕΗ δεν θα βγάλει άκρη, θα τον κάνουν μπαλάκι η ΔΕΗ στις εταιρείες που έχουν αναλάβει να κόβουν το ρεύμα και τούμπαλιν και τον υπεύθυνο δεν θα τον βρει ποτέ, στον εισαγγελέα απλά θα το πρωτοκολλήσει (χωρίς να πληρώσει).

Επίσης, αν στην καταγγελία χρησιμοποιήσει λόγους όπως: φτώχυνα, πληθωρισμό, ερτ, ακριβή υπηρεσία, κλπ. έχουν για όλα απάντηση και τον νόμο με το μέρος τους. Μόνο ως αντίσταση η άρνηση πληρωμής δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Επίσης, να βάλει στην κοινοποίηση όσες υπηρεσίες θέλει να το λάβουν, με τα προσωπικά του στοιχεία (είναι υποχρεωμένοι να το κοινοποιήσουν από την εισαγγελία).

Δεν είναι η σωτήρια λύση, μπορούν να κόψουν το ρεύμα και μετά από αυτό, είναι μόνο ένα όπλο στα χέρια όποιου το κάνει. Όταν έρθουν να του το κόψουν θα το χρησιμοποιήσει, ότι περιμένει να αποφανθεί ο εισαγγελέας.

Εννοείται ότι ο καθένας πρέπει να το φτιάξει όπως θέλει, στα μέτρα του.

(Δεν έχω αριθμό πρωτοκόλλου γιατί δεν το έφτιαξα για μένα, για μια φίλη που της το έκοψαν. Το δικό μου ρεύμα δεν το έχουν ακόμα κόψει -από το 2010 έχω να πληρώσω-, ΙΣΩΣ γιατί έχω ζητήσει προ καιρού την παρέμβαση του εισαγγελέα.)

………………………………………………………………………………………………..

ΠΡΟΣ: Εισαγγελία Πρωτοδικών ………….
Κοιν.: ΔΕΗ (αρ. παροχής …………..)
ΕΥΔΑΠ (αρ. παροχής ……………)
… ΔΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΦΜ: …………..

………………… ../../201.

ΑΝΑΦΟΡΑ

Ως Ελληνίδα πολίτης είναι χρέος μου να υπερασπιστώ την πατρίδα μου, με κάθε μέσο.

Από το 2010 που ο παπανδρέου, παρακούοντας την εντολή του Ελληνικού λαού, καταπατώντας το Σύνταγμα, προχώρησε στην υπογραφή μνημονίου με το οποίο παραχωρήθηκε η Εθνική κυριαρχία της χώρας μου (όπου εκχώρηση Εθνικής κυριαρχίας σε καιρό πολέμου σημαίνει ότι η χώρα βρίσκεται υπό κατοχή και σε καιρό ειρήνης ότι τελείται το επαχθέστερο των εγκλημάτων, αυτό της εσχάτης προδοσίας), από το 2010 λοιπόν έως σήμερα έχω αγωνιστεί ενάντια στην προδοσία με όλους τους σύμφωνους με το Σύνταγμα τρόπους (διαμαρτυρία, απεργία, ψήφο κλπ).

ΕΠΕΙΔΗ
Οι κυβερνώντες έχουν όλη τη δύναμη και την εξουσία που τους παρέχει ο τίτλος και η ασυλία του τίτλου τους, και λόγω αυτών μπορούν και σταματάνε κάθε αγώνα μου (το ότι μπορούν δεν σημαίνει ότι έχουν το δικαίωμα να το κάνουν, βάσει Συντάγματος),

ΕΠΕΙΔΗ
Όλες οι προσπάθειες αντίστασής μου έχουν αγνοηθεί, πολεμηθεί και καταπατηθεί απ’ όλους τους κυβερνώντες, από το 2010 έως και σήμερα,


ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ
Χρησιμοποιώντας το άρθρο 120 του Συντάγματος αντιστέκομαι πλέον με μόνα όπλα την 1. ΑΝΥΠΑΚΟΗ στους παράνομους και αντισυνταγματικούς νόμους, που με αντιδημοκρατικό τρόπο -ενάντια στην βούληση του Ελληνικού λαού- υπογράφουν και 2. την ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ, οποιασδήποτε οφειλής μου προς την πολιτεία, για να δηλώσω την ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ/ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΜΟΥ στην προδοσία της χώρας μου.

ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΖΗΤΩ
Να αποφανθεί η δικαιοσύνη.

Στην περίπτωση που η δικαιοσύνη κρίνει καταχρηστική/άνομη/καταδικαστέα την αντίσταση και τον αγώνα μου, θα υπακούσω στους νόμους τους και θα πληρώσω πάσα οφειλή μου προς την πολιτεία.
Στην περίπτωση όμως που δεν υπάρξει καταδικαστική απόφαση για την αντίσταση και τον αγώνα που κάνω για την πατρίδα μου, να οριστεί ως νόμιμη η ανυπακοή και η άρνηση πληρωμής, μέσα τα οποία χρησιμοποιώ ως αντίσταση για την εκχώρηση της Εθνικής κυριαρχίας της χώρας μου.

ΕΠΙΣΗΣ
Στην περίπτωση που, λόγω της άρνησης πληρωμής οφειλών προς την πολιτεία, μου γίνει κατάσχεση του σπιτιού μου, ή/και διακοπή του ρεύματος, ή/και του νερού μου, ΠΡΙΝ αποφανθεί η δικαιοσύνη αν είναι ή όχι ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ που κάνω,

ΖΗΤΩ
Να υποχρεωθούν οι υπεύθυνοι της κατάσχεσης ή/και της διακοπής ηλεκτρισμού/νερού, να με αποζημιώσουν με 100.000 ευρώ, ως αποζημίωση για ηθική βλάβη, λόγω της ανεπιστρεπτί ψυχικής ζημίας που θα υποστώ εγώ και όλα τα μέλη της οικογενείας μου που εξαρτώνται από εμένα.

ΕΠΙΣΗΣ
Να υποχρεωθώ στην παύση της αντίστασής μου ΜΟΝΟ όταν:
– Καταργηθούν όλα τα μνημόνια, αρχής γενομένου του πρώτου, που αφορά στην παράδοση της Εθνικής κυριαρχίας της χώρας μου.
ΚΑΙ
– Εφόσον επανέλθει η Δημοκρατία στην χώρα.
ΚΑΙ
– Εφόσον γίνει ευνομούμενο το κράτος, που αυτό σημαίνει ότι οι εκάστοτε κυβερνώντες θα τηρούν τις εντολές του λαού.
ΚΑΙ
– Εφόσον γίνουμε όλοι οι πολίτες ίσοι απέναντι στους νόμους.
ΚΑΙ
– Εφόσον τιμωρηθούν για τα εγκλήματα κατά των συμπολιτών μου και κατά του Ελληνικού Έθνους όλοι οι προδότες (όχι μόνο τα μέλη των κυβερνήσεως από την υπογραφή του 1ο μνημονίου κι ενταύθα, αλλά και όλα τα μέλη της αντιπολίτευσης).
ΚΑΙ
– Εφόσον δημευθεί όλων των προδοτών η περιουσία και μεταβιβαστεί στην χώρα μου, όταν ολόκληρη η περιουσία τους γίνει Δημόσια περιουσία, περιουσία του Ελληνικού λαού.

Ζητώ η Αναφορά μου να μην αγνοηθεί και να τελεσιδικίσει.

Η υπογράφουσα

Stefania Ligerou



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου