Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 01, 2015

Το ΤΟΠ 40 σκέψεων που κάνουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια του ΣΕΞ!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...SEX

– Μάλλον έχω πιει παραπάνω από όσο θα έπρεπε.
– Το δικαιούμαι γιατί πάει καιρός.

– Με τον πρώην μου ήταν πολύ διαφορετικό… Όχι, όχι δεν πρέπει να τον σκέφτομαι.

– Άραγε ο πρώην μου τι να κάνει; Να έχει προχωρήσει με κάποια άλλη;

– Ελπίζω να μη νιώθω φτηνή το πρωί.

– Να μείνω σπίτι του μετά ή να φύγω. Βασικά θα περιμένω να μου το ζητήσει.

– Πως να με βλέπει άραγε; Θα θέλει να με ξαναδεί; Και αν ναι, να το παίξω δύσκολη?

– Θέλω να βάλω τα κλάματα. Όχι δεν πρέπει να βάλω τα κλάματα τώρα. Ρεζίλι θα γίνω.

– Άραγε του αρέσει το σώμα μου. Ελπίζω να μην ανάψει φώτα.

– Τώρα αυτό θα με βοηθήσει όντως να ξεπεράσω τον πρώην μου ή θα νιώθω χειρότερα;

– Τι κούκλος που είναι θεέ μου και νόμιζα ότι ο πρώην μου ήταν ο μοναδικός.

– Άραγε αν ο πρώην μου μάθαινε ότι έχω προχωρήσει ερωτικά με κάποιον άλλο θα τον ένοιαζε ή πολύ απλά δεν «θα του καιγόταν καρφάκι»;

– Να δούμε με πόσες άλλες πήγε… δεν εξηγείται αλλιώς τόση πείρα.

– Γιατί νιώθω ένα κενό μέσα μου?

– Πόσο τέλειο είναι…

– Τελικά το sex χωρίς συναίσθημα δεν είναι καθόλου κακό. Αλλά δεν είναι και τέλειο. Κάτι λείπει…

– Μπορεί κάποιος να πατήσει «pause» στις σκέψεις μου για να μπορέσω να το ευχαριστηθώ;

– Αν του μιλήσω ”βρώμικα”, πως θα το πάρει;

– Κουνάω καλά τη λεκάνη μου;

– Γιατί δεν μου μιλά?

– Για να δώ τι άλλο θα σκεφτεί?

– Μήπως κάνωκάτι λάθος;

– Μήπως είμαι πολύ ήσυχη;

– Ελπίζω να μην μυρίζω άσχημα

– Αργεί;

– Έχω κάνει καλύτερο σεξ στη ζωή μου

– Λες να πιστεύει ότι όσα ”βρώμικα” λόγια λέω δεν τα εννοώ;

– Θα με θέλει και μετά;

– Θα μείνει ή θα φύγει;

– Αυτόν τον άντρα θα τον παντρευτώ

– Γιατί δεν με φιλάει στον λαιμό;

– Άν μου ζητήσει κάτι τέτοιο σημαίνει πως δεν με εκτιμά.



– Άν μείνω έγκυος θα με ήθελε να το κρατήσω?

– Θα θέλει και δεύτερο γύρο;

– Άραγε φαίνεται η κυταρίτιδα μου

– Γιατί δεν με φιλάει

– Λες να με θεωρεί εύκολη

– Άραγε είναι σε σχέση

– Να το πω της κολλητής μου ή θα με βρίσει

– Θα έχει ζεστό νερό μετά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου