Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 02, 2015

Πάνος Καμμένος: «Είμαι ΑΕΚ γιατί λατρεύω την σκεπαστή!»

kammenos-amynasRelated Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τον λόγο για τον οποίο είναι φανατικός οπαδός της ΑΕΚ εξομολογήθηκε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γνωστή αθλητική εφημερίδα το πρωί της Δευτέρας.

Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τους περισσότερους, η κιτρινόμαυρη επιλογή του προέδρου των ΑΝΕΛ στον χώρο των αθλητικών ομάδων, συνδέεται ξεκάθαρα με τις προτιμήσεις που έχει στο φαγητό!

Ακολουθούν όλες οι αποκαλυπτικές δηλώσεις του Πάνου Καμμένου που άφησαν φυσικά έκπληκτο τον δημοσιογράφο που του πήρε συνέντευξη:

«Είμαι οπαδός της ΑΕΚ από μικρό παιδί. Όχι όμως για τον λόγο που είναι οι περισσότεροι. Δεν ασχολούμαι τόσο με τα αθλητικά.

Η ενεργή ενασχόλησή μου με την πολιτική με έχει υποχρεώσει εδώ και πολλά χρόνια να μην αφιερώνω χρόνο στο ποδόσφαιρο και στην παρακολούθηση παιχνιδιών.

Αυτό που με οδήγησε στον να κάνω την ΑΕΚ εκλεκτή της καρδιάς μου είναι η λατρεία που έχω από μικρός για τη σκεπαστή.

Δεν αναφέρομαι φυσικά στην ιστορική θύρα της Νέας Φιλαδέλφειας όπου συγκεντρώνονταν οι οργανωμένοι οπαδοί του δικεφάλου.

Η αγάπη μου τόσο για τη σκεπαστή πίτα-γύρο χοιρινό όσο και για την σκεπαστή πίτσα (καλτσόνε) ήταν αυτή που με έκανε λίγα χρόνια μετά να έρθω κοντά και στην σκεπαστή της ΑΕΚ.

Τρελένομαι ακόμη για σκεπαστές πίτες και πίτσες, ιδιαίτερα όταν αυτές έχουν μπόλικη γέμιση από υδατάνδρακες, υδατάνθρακες ανεξάρτητους, υδατάνθρακες ελληνικούς!

Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που έχω πάρει κάμποσα περιττά κιλά.

Αφού λοιπόν πρώτα λάτρεψα όλα τα είδη σκεπαστών εδεσμάτων, εν συνεχεία αγάπησα μοιραία και την γνωστή σκεπαστή θύρα.

Εάν η ΑΕΚ δεν είχε αυτή την ιστορία με την ιστορική σκεπαστή θύρα του «Νίκος Γκούμας» που μαζεύονταν σε κάθε ματς οι φανατικοί της οπαδοί, πολύ πιθανό να ήμουν οπαδός κάποιας άλλης ομάδας.

Ο έρωτάς μου με την ΑΕΚ έλαχε σε εμένα να περάσει πρώτα από το στομάχι.

Μέχρι σήμερα, δεν έχω μετανιώσει καθόλου για αυτή μου την επιλογή.

Δηλώνω περήφανος οπαδός της ΑΕΚ και ιδιάιτερα της σκεπαστής οι δεσμοί μου με την οποία είναι κάτι παραπάνω από συναισθηματικοί».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου