Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 23, 2014

Άδωνις: «Δεν είμαι ζητιάνος, βουλευτής είμαι. Μου δίνετε, περικαλώ, μισό ευρώ κύριος;»


Μετά την ομιλία του στη Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, όπου είπε ότι οι μεγαλύτερες περικοπές έχουν γίνει στους βουλευτές,
ντύθηκε ζητιάνος και πήγε στη γωνία Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους:


Του Λάκη Μπέλλου


«Κυρίες και κύριοι με συγχωρείτε για την ενόχλησις που σας ενοχλώ.
Δεν είμαι ζητιάνος. Ο Άδωνις είμαι που έδειξε το Μέγκα, το Σκάι, το Αντένα, το τιβί Τρίκαλα και όπου έχει κανάλι παρακαλώ κάνω και τηλεπωλήσεις βιβλίων καλιέ.
Μου δίνεις μισό ευρώ κύριος αγοράσει κουλούρι;
Το δράμα μου το έγραψαν όλα τα σάιτ και το είπαν κυρίες και κύριοι όλα τα κανάλια, συγγνώμην για την ενόχλησις.
Δεν είμαι ζητιάνος, καλιέ. Βουλευτή είμαι. Ξέρετε κυρίες και κύριοι όσα λεφτά έχουμε κόψει από τον εαυτό μας οι κακομοίρηδες; Πάνω από το 50% με 60% με το φόρο κυρίες μου και κύριοι και συγγνώμην πάλι για την ενόχλησις.
Μου δίνεις μισό ευρώ κυρία αγοράσει γάλα;
Πλησιάζει καλιέ το 60% είπαμε η περικοπή και μη λιποθυμάτε κύριος. Εμάς έχει κόψει τρόικα περισσότερο από άλλος και δεν μπορούμε συντηρήσουμε Μερτσεντές μας να βάλουμε πετρέλαιο και συντηρήσουμε βίλες.
Μέχρι ταξίδια κόψει καλιέ , αλλά ευτυχώς δίνει ταξίδι Βουλή, αποστολή Βουλή που λέει στις ψηφοφορίες.
Μου δίνεις μισό ευρώ κύριος αγοράσει ψωμί βουλευτή;
Διαλιέχτε και μαζί αυτή την ωραιότατη τσατσάρα, κυρίες μου και κύριοι από ταλαίπωρο βουλευτή καλιέ και δώστε ό,τι έχετε που δεν έχετε.
Μάζευε κι ας είν’ και ρώγες, που λέει ο λαός μας καλιέ. Την Μπουμπούκα μου να θρέφω είναι και φαγανή, συγγνώμην για το Μπουμπούκα καλιέ.
Μου δίνεις ένα ευρώ κυρία για σούσι; Είχα λίγα καταθέσεις Τράπεζα αλλά έφαγε Λαφαζάνη.
Δώστε ταπεινό βουλευτή ελληνικό λαό, πεινάει, συγγνώμην για την ενόχλησις.

Δεν είμαι ζητιάνος , βουλευτή είμαι και συγγνώμην πάλι για την ενόχλησις, κυρίες μου και κύριοι, με ξέρετε με έχει δείξει πολλές φορές Παπαδάκης και Αυτιάς, να εδώ τα βίντεο, με συγχωρείτε για την ενόχλησις, καλιέ».



























http://www.efsyn.gr/?p=245837


efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου