Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 06, 2012

Επώνυμη καταγγελία αναγνώστη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Γεία σας – Για άλλη μια φορά οι περίφημες υπηρεσίες του κράτους δείχνουν την αναλγυσία τους απέναντι στους πολίτες.Έχασα τον πατέρα μου στις 26 Απριλίου 2012 και ενώ έχω τακτοποιήσει όλα τα έγγραφα για μεταφορά της σύνταξης του θανόντα πατέρα μου στην χήρα , μητέρα μου , το ΙΚΑ ακόμη μια φορά μας εμπαίζει...

Μετά από τέσσερις μήνες και δεν έχουν τακτοποιήσει κάτι που γίνεται σε 10 ημέρες .Παίρνω εδώ και ένα μήνα στα κεντρικά του ΙΚΑ στην Αθήνα και ένας Χριστιανός δεν έχει σηκώσει το τηλέφωνο .Εγώ είμαι άνεργος μή επιδοτούμενος και σαν οικογένεια δεν έχουμε άλλο εισόδημα και σαν να μην έφτανε αυτό έρχεται και το εκαθαριστικό της εφορίας με τρείς δόσεις από (208) ευρώ η καθεμία.ΔΕΗ απλήρωτη ΕΥΔΑΠ απλήρωτη και εμείς ακόμα κυνηγάμε τα φαντάσματα του ΙΚΑ.. 

ΥΓ : Είμαι δημότης Λουτρακίου-ΑΓ Θεοδώρων και εθελοντής δασοπυροσβέστης από το 2006 έως σήμερα εγγεγραμένος στα μητρώα της Π/Π Ελλάδος, ενεργός πολίτης αυτής της χώρας, αλλά στους καιρούς που ζούμε ούτε αυτά δεν μετράνε, τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ με το φτωχό μυαλό μου 

Σας ευχαριστώ

Και αναμένουμε για να πάρουμε αυτά που δικαούμαστε όχι για να περάσουμε (καλά) αλλά για να ξεχρεώσουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου