Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 18, 2010

"Καταγγελία για την εταιρία Arvato services"

"ΠΡΟΣ


ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε.

Στις αρχές Φεβρουαρίου απευθύνθηκα στην επίσημη αντιπροσωπία service ‘’ ARVATO services ’’ Λ.Αθηνών 226 και Κηφισού η οποία είναι αρμόδια για τον έλεγχο και την επισκευή ‘’MIO’’ και ‘’SONY ERICSSON’’ στην Ελλάδα. Ο λόγος της επίσκεψής μου στην προαναφερόμενη αντιπροσωπία ήταν ότι δεν δούλευε ορθά η οθόνη...


αφής στο GPS μου. Κατά την είσοδο μου σο κατάστημα άφησα την συσκευή και μου αναφέρθηκε από την υπάλληλο ότι εάν βρίσκεται εκτός εγγύησης θα επιβαρυνθώ για την επισκευή της συσκευής. Εγώ έδειξα την νόμιμη απόδειξη της συσκευής και μου είπαν ότι είναι εντός εγγύησης, καθώς είναι εντός των 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς της. Ύστερα από 2 μέρες με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι η συσκευή είχε υγρασία (πιθανόν από το air condition) άρα θα έπρεπε να επιβαρυνθώ για την επισκευή της 159ευρώ (όσο κοστίζει ένα καινούριο!!!) αλλιώς να πάω να παραλάβω την συσκευή, με το αντίτιμο των 17.85 ΕΥΡΩ!!! Όπως και τα έδωσα μετά από πολλές διαπραγματεύσεις! (με αγενείς υπαλλήλους οι οποίοι μου έλεγαν ότι ο προϊστάμενος τους είναι γερμανός και βρίσκεται πάντα εκτός Ελλάδας.) Απευθυνόμενος σε άλλα καταστήματα όπως Vodafone, Πλαίσιο κ.α. μου ανέφεραν ότι ο έλεγχος της συσκευής είναι δωρεάν εντός εγγύησης ακόμα και αν έχει υγρασία, η οποία συνεργάζεται και με την ίδια εταιρία!



Ερωτώ λοιπόν γιατί η εν λόγω εταιρία αισχροκερδή εις βάρος μας??"



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

5 σχόλια:

  1. Ειλικρινα δεν ξερω μηπως μπερδευεις την αισχοκερδια με την αγανακτηση -αδικια-ατυχια.Οσο για τις εταιριες που μιλας(Πλαισο-Vodafone)εταιριες πωλησης και οχι παροχης υπηρεσιων και φυσικο ειναι να λενε οτι θελουν προκειμενου να φτιαξουν το προφιλ της επιχειρησης τους.Για να βεβαιωθεις για το πως λειτουργουν κανε μια δοκιμη και δωσε σε αυτους την συσκευη σου για επισκευη και εαν δεν σε χρεωσουν τοτε θα πω οτι εχεις δικιο.Τωρα αφου η εταιρια σε ειχε ενημερωσει για το κοστος σε περιπτωση μη καλυψης απο την εγγυηση και το δεχτηκες(δεν μπορουσες να κανεις και διαφορετικα αλλωστε)η εταιρια λειτουργησε σωστα.Και επειδη ειμαι σε σχετικο χωρο φαντασου ποσες συσκευες μπορει να ερθουν σε ενα εργαστηριο καθε μερα που δεν καλυπτονται απο εγγυηση και ποσες ωρες μπορει να αφιερωσει ενας υπαλληλος για να κανει τη απλη διαγνωση "εκτος εγγυησης".Και 3 συσκευες να ειναι την ημερα ειναι 2-3 εργατοωρες που ο επιχειρηματιας φυσικα θα αποδωσει στον υπαλληλο αλλα θα τις εισπραξει απο που?
    Η εταιρια που αντιπροσωπευει φυσικα δεν το συζηταει ,οσο καλη καρδια και κατανοηση να εχεις δεν φτανει να πληρωνεις καθημερινα σπασμενα ,που δεν ειναι και τα μονα, και ως γνωστον ο καλος Θεουλης μονο καταθεσεις δεν κανει.
    Τωρα μπορω να καταλαβω την αγανακτηση σου οτι εχεις μια συσκευη καινουργια που δεν μπορει να επισκευαστει δωρεαν (και εκει ειναι το προβλημα πιστευω)αλλα τωρα γιατι σου ζητησαν 15-20 ευρω ενω αλλοι ισχυριζονται πως δεν θα στα ζητουσαν ειναι δευτερευων ζητημα και πιθανα υποθετικο.
    Δεν την γνωριζω την συγκεκριμενη εταιρια το σκεπτικο της και λειτουργια της ,αν και οι Γερμανοι ειναι γνωστοι για την σχολαστικοτητα τους σε ολους τους τομεις,αλλα εγω πολλες φορες στο μαγαζι μου εαν φυσικα δεν εχω αφιερωσει πολλες ωρες για διαγνωση δεν την παιρνω την ελαχιστη χρεωση για διαγνωση παρολο που ενημερωνω τους πελατες για αυτο.
    Σου μιλαω εντιμως οτι εχω αγανακτησει καθε μερα απο επισκευες με μη αποδοχη κοστους που σημαινει οτι τη μιση μερα δουλευουμε 3 ατομα για συσκευες που τελικα δεν δεχονται για τον ενα η αλλο λογο.
    Ελπιζω να σου εδωσα σε σενα και στους υπολοιπους αναγνωστες μια αλλη αποψη της εμπειριας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η εταιρία αυτή είναι αισχρή και η υποδοχή της απαράδεκτη αφού με έφεραν αναγκαστικά στο service τους γιατί από το τηλεφωνο δεν λενε...
    Για αντικατάσταση της οθόνης σε xperia arc μόνο το κρύσταλλο μου ζήτησαν 140,00 ευρώ γιατί λέει ότι αλλάζει και το LCD , και στον Γερμανό 100,00 ..
    Μακριά από εκεί γιαυτό και εκλεισε και το υποκαταστημα τους στην Γλυφαδα με τέτοια χάλια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. makria apo ekei paideia einai apoti emena mou zitisan 207euro epidi den mou douleve to akoustiko kai to kinitomou ekane 199euro agorasmeno prin ena mina kai mou eipan oti pire igrasia ota rotisa apo pou pire mou ipan mpori apo to auti kai eno to kinito edixnai kainourio sin to oti prepi na dosis kai 18'50 euro gia na to pareis piso.apati apati

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tous ekana mexri stigmhs 2 kataggelies kai pao gia 3!!!exo to iphone 4s 2 mines fusika exei egguhsh den douleuei to wi-fi ...meta apo ena mina anamonis mou lene oti exei ugrasia kai thelounn 180 gia antikatastasi!!!!!dino 18 euro na to paralavo fusika den to dextika...pao se 2 texnikous ...gia na to doun...m lene den yparxei IXNOS YGRASIAS!!!!kai na eimai euxaristimeni pou den to exoun ftusei!!!!giati etsi kanoun sinithos!!!!!!pou ftasame diladi!!!!ti na kano tora??kai meta sou leei i apple den mporei na eleksei to service tis?????i arvato louketo prepei na valei....makrua ...tha to pao gallia gia antikatastasi edo akri den vriskeis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λέτε τώρα ρε παιδιά.. Εγώ έχω ένα Sony .. 5 μηνών κινητό και είναι η 3η φορά που κρασάρει και δεν ανοίγει καν.. Τις 2 πρώτες φορές το πήγα στο πλαίσιο και την 2η μάλιστα, ζήτησα αντικατάσταση καθώς το κινητό είναι ολοκαίνουριο κ θα το πληρώνω για 2 χρόνια με δόσεις! Βέβαια μου το έφεραν πίσω με "αναβάθμιση".. Έτσι τώρα το πήγα κατ'ευθείαν στην arvato και ζήτησα αντικατάσταση.. Η γραμματεία μου είπε ότι το έγραψε και ότι θα το δουν οι τεχνικοί. Σιγά μην μου το αντικαταστήσουν.. Εγώ όμως δεν είμαι διατεθιμένη να το πηγαίνω κάθε 1.5 μήνα επειδή κρασάρει!! Πως μπορώ να κινηθώ; Θα μου ζητήσουν και λεφτά από πάνω; Δεν είναι παράνομο αυτό; Εγώ δεν έχω κάνει κάτι στο κινητό.. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή